מעבר לתוכן העמוד מעבר לצור קשר מעבר לתפריט תחתון
מכרז סגור

מ"מ- משרה זמנית - ראש ענף (הוצאות ותשלומים)

אייקון תאריך תאריך פרסום: 15.07.2021 אייקון תאריך תאריך אחרון להגשה: 25.07.2021 #

מ"מ- משרה זמנית - ראש ענף (הוצאות ותשלומים)

 

תאריך אחרון להגשת מועמדות:

25.07.2021

סוג העסקה: מילוי מקום במשרה זמנית

משרד:

לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל

רמת משרה:

16-18 מינהלי

מקום משרה:  

*תל אביב

המשרה מיועדת לאנשים עם מוגבלות

 

למשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל דרוש/ה  עובד/ת  למשרת ראש  ענף (הוצאות ותשלומים)  מ"מ משרה זמנית  לתקופה של עד שנה

 

פירוט המטלות ותחומי האחריות:

 

 

ביצוע תשלומים לספקים ולגופים נתמכים, בהתאם להוראות החוק, התכ"ם, הנחיות החשב הכללי וחוזה ההתקשרות, ומעבירם לאישור הממונים.

 

בדיקת הוראות התשלום לאחר שנרשמו ונבדקו בידי העובדים הכפופים לו/ה, ואישור הוראות תשלום.

 

פועל/ת להפקת שיקים לצורכי תשלום, מנהל/ת רישום וביצוע מעקב אחר תשלומי השיקים.

 

ביצוע בירורים על דרישות תשלום מול יחידות המשרד ומול הספקים או הקבלנים או נותני השירותים.

 

ניהול מעקב אחר ניצול סעיפי התקציב והתקנות של המשרד, טרם אישור התשלום, ובמקרה הצורך עריכת בירורים מול היחידה לפיקוח תקציבי.

 

הפקת דוחות ושאילתות בהתאם לדרישת הממונה, לצורך ניהול מעקבים שוטפים ואיתור תשלומים חריגים.

 

ניהול דוחות ממוחשבים לצורך ביצוע מעקב על תשלומי המשרד/יחידת הסמך, בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

 

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

 

דרישות סף:

 

השכלה :

 

השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) וסיום קורס כספים וחשבונות או תעודה בהנהלת

חשבונות סוג 3(*). לחילופין, בעל השכלה אקדמית (תואר ראשון)

בכלכלה, או במנהל עסקים, או בחשבונאות, או רואה חשבון מוסמך ע"י מועצת רו"ח.

(*)הכשרות מקבילות הנערכות על ידי גופים אחרים יאושרו על ידי נציבות שירות המדינה.

 

קורסים:

 

סיום קורס מקצועי בעל תכנים הרלוונטיים לעבודת החשבות, בהיקף של 50 שעות לימוד לפחות.

 

ניסיון:

 

לבעלי השכלה תיכונית (12 שנות לימוד) - 3 שנות ניסיון תעסוקתי בתחום הכספים והחשבונות.

לבעלי השכלה אקדמית (תואר ראשון) - שנת ניסיון תעסוקתי בתחום הכספים והחשבונות.

ניתן למנות שנות ניסיון לפני מועד קבלת התואר/רישיון.

 

דרישות נוספות ורצויות:

  • הכרת החוקים והתקנות הרלוונטים לתחום.
  • הכרת מערכת ממוחשבת לניהול תקציב וכספים.
  • ידע ביישומים מורכבים בגיליונות אלקטרוניים.

 

 

(**) משרות המשויכות לעיסוק נמצאות במסלול קידום מקצועי, עד לרמת תקן של מרכז, 17-19 בדירוג המנהלי, בכפוף לתנאים מצטברים המפורטים במסלול הקידום.

 

מקום העבודה:

תל אביב, המשרד צפוי לעבור לירושלים לקראת אפריל 2022.

הערות :

איוש המשרה מיידי

הגשת המועמדויות :

יש להעביר קורות חיים בצירוף תעודת השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון הנדרש לתפקיד.

לכתובת מייל  modaot-png@png.gov.il ולציין עבור משרת  ראש ענף הוצאות ותשלומים  – מ"מ במשרה זמנית

  • חובה לציין בקורות החיים מספר זהות וכתובת מלאה

 

 לתשומת ליבכם:

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד ורק פניות מתאימות תענינה.

 

המועד האחרון  להגשת  קורות החיים :  25.7.2021